جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۰۵
کد خبر: ۸۱۷۹۲
|
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱
برنامه های ماه مبارک رمضان مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۹ اعلام شد

«فصل نیایش» در بوستان المهدی میدان آزادی

فرهنگسرای رویش با مشارکت معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۹ ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان امسال خود را با عنوان «فصل نیایش» در قالب نمایشگاه و برنامه های فرهنگی، هنری و مذهبی در غرب پایتخت برگزار می کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان، ماه میهمانی خداوند با عنوان فصل نیایش با مشارکت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 9 به مدت 25 شب از دوم تا 26 تیرماه همراه با برنامه های متنوع فرهنگی، هنری، دینی، نمایشگاهی، سخنرانی و... به همت فرهنگسرای روش در بوستان المهدی(عج) برگزار می شود.

این برنامه در دو بخش غرفه های قرآنی و برنامه های استیج شامگاهی با حضور روحانیون و کارشناسان دینی، هنرمندان، مداحان و قاریان بین‌المللی قرآن کریم برگزار می شود و هر شب خدمات ویژه‌ای را در غرفه ها ارائه می کند.

ویژه برنامه فصل نیایش هر شب از ساعت 21 آغاز و تا نیمه شب ادامه می یابد. همچنین ایستگاه های متعددی تحت عنوان غرفه های قرآنی میزبان شهروندان است که از جمله آن‌ها می توان به غرفه قصه های قرآنی، کتابت نور، اعجاز طبیعت، حکاکی آیات قرآن روی چرم و غرفه های ویژه کودک اشاره کرد. در این برنامه ایستگاه های ورزشی، ایستگاه خط سفید و ساخت کاردستی با مواد دورریختنی در راستای هدف آسمان آبی، زمین پاک پیش بینی شده است.

برنامه های متغیر شامگاهی ویژه برنامه های رمضان فصل نیایش ترتیل خوانی قرآن کریم توسط قاریان بین المللی، سخنرانی توسط روحانیون و کارشناسان دینی، اجرای تواشیح، حضور میهمانان ویژه، اجرای برنامه های فرهنگی و هنری، مسابقات فرهنگی همراه با اهدای جوایز ، برگزاری نماز جماعت با حضور شهروندان روزه دار و توزیع افطاری ساده است.

 از جمله برنامه هایی که هر شب در ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان فصل نیایش اجرا می شود می‌توان به طرح سی شب، سی شهید اشاره کرد که در این برنامه چهره 30 شهید منطقه در کنار اجرای برنامه طراحی و در پایان ماه مبارک رمضان به خانواده ایشان اهدا می شود.

شهروندان برای حضور در ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان فصل نیایش می توانند هر شب از ساعت 21 به نشانی ضلع جنوب شرقی میدان آزادی، بوستان المهدی(عج) مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعت بیشتر با شماره 66688553 تماس بگیرند.

نظر شما